.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل هواشناسی مازندران: گرمای هوا در تابستان متعادل است
مدیرکل هواشناسی مازندران با اعلام اینکه هوا امسال همانند سال گذشته گرم نخواهد بود، گفت: گرمای هوا و خشکسالی سال گذشته طی 50 سال گذشته بی‌سابقه بود درست است تابستان هوا گرم است و گرمای آن در حد سال گذشته نخواهد بود.

به گزارش شمال نیوز، سیدمحمدرضا رضوی با اعلام اینکه امسال باتوجه به بارندگی‌های خوبی که داریم مشکل کم آبی نداریم، افزود: طی روزهای گذشته شاهد رگبارهای باران در ارتفاعات و هوایی گرم در مناطق پایین دست استان بودیم که با توجه به فصل برداشت گندم و جو و همچنین کشت برنج فرصت خوبی برای کشاورزان است.

 

مدیرکل هواشناسی مازندران اضافه کرد: همچنین باید به این موضوع توجه کنیم اگر شاهد ابرناکی آسمان باشیم آفات طغیان می‌کند پس این وضعیت هوایی برای کشت و کار کشاورزان مطلوب است.

 

این مسؤول تصریح کرد: با توجه به بارندگی‌های خوب کم آبی زیادی نداریم و رودخانه‌های سطح استان پر آب هستند که سال خوبی برای کشت و کار کشاورزان خواهد بود.

 

رضوی با اعلام اینکه هوا امسال همانند سال گذشته گرم نخواهد بود، خاطرنشان کرد: گرمای هوا و خشکسالی سال گذشته طی 50 سال گذشته بی‌سابقه بود درست است تابستان هوا گرم است و گرمای آن در حد سال گذشته نخواهد بود.

 

وی در پایان گفت: در ارتفاعات هنوز برف داریم و ذخیره آبی خوبی در استان داریم ولی این موضوع دلیل نمی‌شود که مدیریت مصرف را فراموش کنیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.